Job 21 van 45


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende Verzekeringen- thuiswerk


Functie

Grimbergen | Administratief bediende | Thuiswerken | NL + FR| Onmiddellijk vast contract | 1103030

Over de organisatie
Onze klant is een snelgroeiend bedrijf met familiale sfeer wat een mooie balans biedt tussen professionele groei en een prettige werkcultuur. Het bedrijf wordt gekenmerkt door een stabiele werkomgeving en flexibiliteit.

Je nieuwe functie

Voor onze klant in de verzekeringssector in Grimbergen is Hays op zoek naar een Administratief Bediende.

Als Administratief Bediende speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van het team voor polisbeheer. De focus ligt voornamelijk op administratie, maar op termijn, zouden er ook beperkte klantencontacten kunnen bijkomen. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en bijwerken van informatie in het bedrijfseigen systeem zoals adreswijzigingen en betalingsberichten. Hierbij check je steeds of alle informatie klopt en pas je aan waar nodig. Daarnaast stuur je ook indien nodig betalingsherinneringen via e-mail. Dit is een nieuwe functie dus afhankelijk van jouw interesses kan de functie lichtjes worden aangepast.




Jouw profiel

Jouw profiel
Voor de functie Administratief Bediende zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot die goed kan samenwerken in team. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en kan je goed verwoorden in het Frans. Tot slot, kan je goed overweg met digitale systemen. Enige kennis van SAP is een pluspunt.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden
Als Administratief Bediende krijg je een aantrekkelijk salarispakket aangeboden met extralegale voordelen:
  • Maaltijdcheques
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • 2 dagen per week thuiswerk
  • Ecocheques
  • 11 ADV dagen
Je werkt in een 39,5 uren week met flexibele werkuren. Je werkdag begint tussen 8u en 9u en eindigt tussen 17u en 18u. Op vrijdag kan je een half uur eerder eindigen.
Een parttime tewerkstelling is zeker bespreekbaar. Daarnaast heb je 20 verlofdagen met daarbovenop 11 ADV dagen.


De volgende stap
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Diegem.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht